Manager Vaste Activa

Jeroen • 31 mei 2006

Opstarten van nieuwe administratieve afdeling

Voor de semi-overheidsorganisatie CWI heeft Jeroen in zijn eerste serieuze financiële baan al tijdens zijn studie een nieuwe administratieve afdeling opgezet in opdracht van de accountant.


Jeroen was er begonnen als tijdelijke kracht voor het invoeren en controleren van facturen. Daar heeft hij zo veel vertrouwen gewekt bij het management team dat hij ook gevraagd werd om in opdracht van de accounting een vaste activa afdeling op te zetten met de nodige interne organisatie en processen.


Hij heeft samenwerkend met de verschillende afdelingen, met name IT en Facilities, de vele uitgaven vanuit de vele projecten en projectorganisaties inzichtelijk gemaakt. zowel de onderhanden werk posities. als wel de afschrijvingen en overige balansposities. Maar vooral van belang was inzicht in de uitnutting van de verschillende budgetten.


Na verloop van tijd heeft Jeroen een eigen team samengesteld en opgeleid om de vaste activa afdeling te runnen.

door Jeroen 26 januari 2022
Change Management in continu veranderende omgeving
Change Manager IFRS 15 Implementatie
door duda-wsm 31 december 2018
IFRS 15: "Niet omdat het kan, maar omdat het moet."
door Jeroen 31 december 2016
Adviesvaardigheden en zelfsturende organisaties
Meer posts
Share by: