Na een lange introductie als business controller bij KPN Wholesale, is Jeroen gevraagd door de nieuwe Managing Director van KPN België om hem met zijn uitgebreide kennis van de mobiele wholesale markt te ondersteunen in Brussel. Deze opdracht ter ondersteuning was divers en uitdagend vanuit vele oogpunten.
Zo bestond Jeroen zijn takenpakket met name uit business analyse, business development en ontwikkeling van business cases voor internationale projecten en proposities voor KPN Group Belgium en KPN Group International.
Maar Jeroen heeft ook de Belgische machine-to-machine (M2M) afdeling van KPN Group opgezet. Nadat de afdeling en samenwerking met KPN Group was opgezet, heeft Jeroen nog enige tijd als Marketing Manager van de M2M afdeling van België gefunctioneerd. Ook is Jeroen als account manager voor een van de grotere Wholesale klanten ingezet. Dit had de Managing Director met name gevraagd, vanwege de persoonlijke en welgemeende interesses die Jeroen voor mensen en dus ook klanten toont. Dit werd door deze klant gevraagd en dus met veel aandacht door Jeroen gegeven.
Als laatste heeft de Managing Director Jeroen gevraagd de leiding te nemen en alles te regelen om een internationaal product met samenhangend abonnement te lanceren in de BASE shops. Hiervoor diende ook weer een innovatief contract en business model onderhandelt te worden. Ook operationeel waren er genoeg uitdagingen die intern en extern tot een succesvolle uitkomst moesten leiden, voordat het product en abonnement op de markt gelanceerd konden worden. Jeroen heeft als programma manager in alle nodige stromen de leiding genomen en naar tevredenheid uitgewerkt.