Jeroen zijn eerste ervaring in de telecom markt was bij Simyo.nl. Simyo is ooit door KPN geïntroduceerd als een snel antwoord op bedreigingen in de markt, door de introductie van EasyMobile. In de tussentijd is Simyo uitgegroeid tot een merk met de hoogste klanttevredenheid. Waar KPN de meeste merken gesaneerd heeft, heeft Simyo in de loop der jaren zich een plek verworven in het steeds beperktere merkenportfolio van KPN.
In de begin periode toen Simyo van project naar volwassen bedrijfseenheid moest groeien heeft Jeroen Simyo bijgestaan als enige toegewijde financial om ze te helpen met de nodige inzichten en met het opzetten van de processen en interne controles, die door de snelheid waarmee Simyo is begonnen nog niet volledig waren uitgewerkt. Hierdoor liep Simyo en daarmee ook KPN een risico. met behulp van de administratieve collega's en het management team, heeft Jeroen het organisatieonderdeel stappen laten nemen naar de volwassenheid waar zij nu als volwassen merk binnen de KPN groep staat.